اگر Odalys پنا یک سرود حال، این امر می تواند Soulja پسر را "پسر زیبا کوله پشتی." این آهنگ به بومی 19 ساله هارلم اشاره هنگامی که پرسیده شد که چگونه به توصیف سبک شخصی او است. "شما می توانید می گویند من بی قانون-I پوشیدن هر آنچه من دوست دارم، هر زمان که من دوست دارم، تا زمانی که من می توانید آن را خود من را." این باعث می شود او الهه شعر و موسیقی مناسب برای سرکش برچسب ورزشی کولی ریو اوریبه، توضیح می دهد که چرا او ریخته شده در طراح دو نشان می دهد آخرین. اما راه رفتن روی باند فرودگاه است اولویت پنا نیست، حتی اگر عشق او را از مد بسیار عمیق است. «من خودم را یک مدل پاسخ نیست،" او توضیح می دهد. "من فقط یک جوان خلاق هستم." در شب او یک DJ و حزب میزبان است که با Lil Yachty و ها The Weeknd کار است. به روز، او یک مدیر خلاق در FreshMilkLab، یک استودیو خلاق چند پلت فرم است.

پنا همه چیز در مورد داشتن یک زمان خوب، این که آیا او کار میکنند روشن، و یا، به عنوان اتفاق می افتد اغلب در مورد او، هر دو. زیبایی خیاطی او به نظر می رسد با سر اشاره کمی به T-بوز TLC است. او اینجا نیست برای کپی کردن، هر چند. همانطور که او می گوید، "من از طرفداران واقعا بزرگ از لباس است که کاملا اصلی و واقعا خلاق است." او می افزاید، "من عاشق ALYX، کیم شویی، الکساندر وانگ، و، البته، کولی ورزشی." در حالی که سبک او تمایل دارد بیشتر به سمت یک اتفاقی، مخلوط و همسان، پرنیان وحشی کودک، پنا می کند مسائل عملی توجه به زمانی که برای یک فرفره لباس می پوشد. "من همیشه در شلوار با بالا محصول پرتاب،" او می گوید. "این است که من به به لباس راحت زیرا من می دانم من قصد دارم به عرق در نهایت، پس پوشیدن بسیاری از لایه ها و یا قطعات سنگین تر فقط هوشمند نیست."

نگاهی به یک حرکت از طریق نمایش مشخصات عمومی او و شما درخواست تجدیدنظر را درک کنید. پنا می پوشد صورتی آویز گردن گوچی-آرم و نقره تیفانی و شرکت جذابیت و زنجیره ای گردنبند. او بزرگ در کلاه و دوست دارد یک توری یا فلزی سینه بند بالا. برای VFiles، او یک بار لرزاند توپ را روی گوه برش با کلمات "مدل خورد" ناخوانا در سراسر جبهه. او ممکن است برای یک مهمانی در یک نمایش پاریس نمی شود ماهیگیری، اما کوله پشتی پنا و نگرش هرزگرد او نشان می دهد که ارزش همه خود به خود هستند.